Problemy z dostępem do serwisu Opolskiej eSzkoły

Drukuj

W związku z zgłoszeniami otrzymywanymi od abonentów firmy Netia, korzystających z usługi dostępu do internetu tego operatora informujemy, iż znany jest nam problem z dostępem do zasobów Opolskiej eSzkoły z sieci tego operatora.
Jednocześnie informujemy iż przekazaliśmy do firmy Netia dokumentację opisującą nieprawidłowości funkcjonowania sieci tego operatora. Niestety na chwilę obecną nie mamy informacji iz firma Netia dokonała jakichkolwiek zmian mających na celu przywrócenie Państwu dostępu do świadczonych przez nas usług w ramach serwisu Opolskiej eSzkoły.

Jeśli Państwa dostawcą Internetu jest inny operator prosimy o przesłanie zgłoszenia zawierającego adres IP Państwa połączenia internetowego. Adres IP Państwa połączenia można uzyskać otwierając stronę http://mojadres.wodip.opole.pl bądż http://myip.annet.pl

Zgłoszenia prosimy kierować w formie wiadomości email na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. bądź telefonicznie pod numer telefonu 77 404 75 40.