Uzyskiwanie dostępu do systemu

Drukuj

Po uruchomieniu strony platformy i kliknięciu w przycisk Zaloguj należy wykonać następujące czynności:

Na 1. Na ekranie logowania kliknąć odsyłacz Przywracanie dostępu do konta.

2. 2. W oknie Przywracanie dostępu uzupełnić informacje, które umożliwią w kolejnych krokach nadanie/zmianę hasła:

Zgodnie z informacją w przypadku pierwszego logowania należy koniecznie wprowadzić numer PESEL, a nie inny wskazywany przez system identyfikator (login czy e-mail).

Jeśli tekst jest bardzo nieczytelny można go zmienić klikając ikonę Zmień próbkę (dwie strzałki) .

Odnośnik przesłany na adres e-mail użytkownika umożliwiający przywrócenie nadanie / hasła jest jednorazowy, tzn. wygasa po wykorzystaniu.
Uzyskanie nowego odnośnika wymaga ponownego zainicjowania procedury odzyskiwania dostępu, którą można wykonywać wielokrotnie.

3. 3. Sprawdzić konto pocztowe i postępować dalej zgodnie ze wskazówkami zawartymi w otrzymanej wiadomości:

Wiadomość może trafić do skrzynki odbiorczej lub, w szczególnych przypadkach, do skrzynki wiadomości-śmieci (spamu), stąd należy sprawdzić obydwie.

Nowe hasło musi spełniać warunki bezpieczeństwa:

· długość hasła musi zawierać minimum 8 znaków, w tym wielkie i małe litery, cyfry, znaki niealfabetyczne (np. @ # ! +).

· może zawierać maksymalnie 3 kolejne litery użytkownika lub pełnej nazwy użytkownika (imienia i nazwiska)

· zmienia się co 180 dni

· nie może się powtórzyć przy kolejnej zmianie