Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół,
Mając na uwadze prawidłową realizację Projektu w Państwa szkołach oraz jakość przeprowadzanych obecnie przez Wykonawcę audytów, przygotowaliśmy ankietę, która pozwoli nam potwierdzić informacje płynące od Wykonawcy po naprawie usterek.
Zwracamy się zatem do Państwa z prośbą o pobranie przygotowanego dokumentu, jego wypełnienie i po podpisaniu o przesłanie na nasz fax: 77-4552979 lub skanu na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Na ankiety od Państwa czekamy do końca tygodnia tj. 16 grudnia. W przypadku szkół, w których audyt będzie przeprowadzany między piątkiem a niedzielą prosimy o dosłanie ich do poniedziałku 19 grudnia do godziny 11.
Z poważaniem
Bartosz Wójcik
« poprzednia | następna » |
---|